Wednesday, August 15, 2012

Sketch #54

Voordat wij de sketch van deze maand laten zien maken we eerst de winaars van de maand juli bekend.

Uit alle mooie layouts van de dare en sketch hebben we een winnaar gekozen en dat is geworden:...... Rita. Zij mag onze gastdesigner voor de maand september zijn! Zou je ons een Mail kunnen sturen zodat we je de dare en sketch voor september kunnen toemailen.

De rak van de maand juli gaat deze maand naar:..... MoniqueMail ons je adres zodat wij de rak zo snel mogelijk naar je op kunnen sturen.

Dit is de sketch waar jullie deze maand mee kunnen werken.




Als eerst hebben wij deze mooie layout van onze gastdesigner Yvonne, bedankt voor je bijdrage deze maand!


Ook de leden van het designteam zijn aan de slag gegaan met de sketch.

Astrid



Cynthia



Danielle


Jolanda



Judith



Mandy



Petra



Hebben jullie ook al zin om aan de slag te gaan met deze sketch? Laat voor 17 september een link achter naar je uitwerking in een comment onder deze blogpost.
Misschien wordt je wel de gasdesigner voor de maand oktober of wordt je de winnaar van deze RAK.



Veel scrapplezier, groetjes van het Dutch Dares team

10 comments:

Sandra said...

dames van harte! Enne wat een geweldige schets! eens zien wat ik daarmee kan!

Monique said...

Wat leuk dat ik de Rak heb gewonnen, ik stuur mijn gegevens door.
De schets ziet er weer super uit, evenals jullie uitwerkingen. Ik ga ook weer mijn best doen!

Petra said...

Gefeliciteerd Rita en Monique! En wat een leuke schets layouts. De formule is:
1 schets x DD team = veel inspiratie!

Rita said...

thanks!!!!
I send mail now!

Rosalien Zwackhalen said...

Leuke sketch. :)) Ik ga eens brainstormen hierover. :)
Mooie uitwerkingen ook van het DT.

Groetjes Rosalien

Rosalien Zwackhalen said...

Ik heb mijn lo af en hier kunnen jullie hem vinden: http://rosalien-cardfun.blogspot.nl/2012/08/lo-de-apenheul.html
Bedankt voor deze leuke sketch. :)

Groetjes Rosalien

Sandra said...

Hier kun je mijn uitwerking vinden:
http://scheepstra.blogspot.nl/2012/08/voetbalpret.html

Hanna said...

Hierbij mijn inzending:
http://scrappiekat.blogspot.com
p.s. ik heb de stempel van de Rak gebruikt....
Groetjes van Hanna

Else-Marie said...

Hallo,
Wat een leuke sketch! mijn uitwerking is hier te vinden:
http://s1264.photobucket.com/albums/jj498/elsjepost/?action=view&current=IMG_25361.jpg
Liefs Else-Marie

Colinda said...

ha, nog net op de valreep. Mijn uitwerking is hier te vinden.
http://colindascreaties.blogspot.nl/2012/09/scrap365.html

Groetjes Colinda