Wednesday, April 17, 2013

Schets #61

Ook deze maand hebben wij weer een nieuwe schets voor jullie in petto. Voordat we de uitwerkingen laten zien maken we eerst de winnaars van de maand februari bekend.

De winnares van de leuke RAK van Cynthia is gewonnen door.... Colinda. De gastdesigner voor volgende maand is geworden: Sandra Scheepstra. Gefeliciteerd dames! Zouden jullie ons willen mailen zodat we gegevens kunnen uitwisselen.

Dan is het nu tijd voor schets #61 waar jullie weer mee aan de slag kunnen. 


Als eerst hebben wij deze prachtige layout van onze gastdesigner Marianne om te laten zien. Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn!


De uitwerkingen van het design team:


















Hebben jullie ook al zo'n zin om aan de slag te gaan met de schets na het zien van deze uitwerkingen? Als jullie meedoen en vóór 13 mei je uitwerking met een link achter laten in dit bericht win je misschien wel deze RAK of wordt je uitgekozen als gastdesigner!



Veel scrapplezier, groetjes van het Dutch Dare Team

11 comments:

Petra said...

Zo leuk om de uitwerkingen eerst allemaal apart en nu bij elkaar te zien! Gaaf meiden.

Colinda gefeliciteerd met je RAK en Sandra super dat je meedoet als GDT!

Monique Helfrich said...

Gefeliciteerd Colinda en Sandra! En wat vind ik al die verschillende uitwerkingen weer leuk.

MirjamC said...

Wat een mooie lo's/kaart weer ....leuk al die verschillende uitwerkingen! Sandra en colinda gefeliciteerd met jullie prijs!

Colinda said...

Dat is nog eens een leuke verrassing, bedankt voor de RAK!!
De schets ziet er ook weer erg leuk uit en de uitwerkingen zijn nog mooier.Ik ga weer een poging wagen.
Groetjes Colinda

Sandra said...

Wat een verrassing dat ik gast DT-er mag zijn. Ontzettend leuk!

Wat een leuke schets weer! Bedankt voor alle inspiratie.

Unknown said...

Sandra en Colinda gefeliciteerd! Het is weer een rijtje prachtige layouts geworden!

Marije said...

Hoi iedereen ik denk dat ik weer eens probeer te scrappen van uit deze Schets, ik hoop maar dat het op tijd lukt???? Want ik moet nog wel goed rust houden met mijn schouders ,armen ,polsen en handen.
Tot zo ver van Marije .MDS

Mandy said...

Wat zijn ze prachtig meiden, gefeliciteerd voor de rakwinnaar en welkom aan onze nieuwe gastdesigner!

Life in Colors said...

Wat een leuke layouts hebben jullie weer als voorbeeld gemaakt! Hier is mijn variant;

http://bearfamilysscraps.blogspot.nl/search/label/dutch%20dares

Marije said...
This comment has been removed by the author.
Sabine said...

hier is mijn uitwerking te zien:

http://creatieveknutsels.blogspot.com/2013/05/dutch-dares-schets-61.html

Sabine