Wednesday, November 19, 2014

november schets #88

Het is alweer de derde woensdag van november. Tijd voor een nieuwe schets dare. Maar voordat ik die ga laten zien, zal ik eerst bekendmaken wie de winnaars zijn van de dares van oktober.

De winnaar van de leuke RAK is Patricia met haar ontzettend mooie layout van een spin in een web. Van harte gefeliciteerd. Patricia kan je je adres naar ons mailen, zodat we de prijs naar je toe kunnen sturen?
Maar dan hebben we natuurlijk nog een prijs weg te geven. En deze prijs gaat naar Judith. Zij heeft voor beide dares hele mooie layouts gemaakt. Zij mag in de maand december meedraaien als gastdesigner. Judith, ook jij van harte gefeliciteerd. En neem even contact met ons op via mail zodat we je de dares voor december kunnen mailen.

Dan nog een kleine reminder. Tot 1 december kunnen jullie nog mee doen met de dare van november. Cardstock only. Dus ga snel aan de slag en wie weet behoor jij volgende maand wel tot 1 van de winnaars.

En nu de schets dare voor november. Wederom een kladje op papier, want dat vind ik nu eenmaal het prettigst.



We beginnen natuurlijk altijd met de gastdesigner. Een bijdrage van Else-Marie.


En dan de layouts van het design team.

Astrid

Cynthia


Danielle



Mirjam



Monique


Petra


Yvonne


 Vivian


En na het zien van deze voorbeelden van het designteam, is wel duidelijk dat er met deze schets genoeg mogelijkheden zijn. Een layout, een kaart, de schets draaien. Alles kan, alles mag, zolang de schets maar herkenbaar is. 

Jullie hebben tot 15 december de tijd om aan deze dare mee te doen. Nou moet lukken toch. Laat een reactie met de link naar jullie bijdrage achter en maak kans op 1 van de twee prijzen.

Succes




5 comments:

Stampin with Liz Design said...

Wat een leuke schets en voorbeelden! Ik ben er vanochtend gelijk voor gaan zitten, hierbij de link naar mijn creatie: http://www.lindacreations.blogspot.nl/2014/11/ducth-dare-schets-88.html

Unknown said...

Leuke sketch! En weer mooi DT werk!

Judith said...

Wat een mooie lo's zijn er weer gemaakt door het DT!
En wat superleuk dat ik gastdesigner mag zijn voor de maand december, heb er zin in!

Groetjes Judith

Alida said...

wat een ontzettend leuke sketch. Ik heb 'em gelift.
http://crealida.blogspot.nl/2014/12/wadlopen.html

Johanna said...

Gave sketch, ik vond de tags inspirerend, kantelde de sketch en dit is het resultaat:

http://scrap-enzo.blogspot.nl/2014/12/dutch-dare-88-together.html

Bedankt voor de inspiratie! :D