Wednesday, January 07, 2015

DARE januari 2015


Eerst willen we iedereen een heel mooi, gezond en creatief jaar toewensen!
en verder hopen wij dat er dit jaar veel mensen gezellig met onze dares mee gaan doen!


We hopen dat iedereen hele fijne feestdagen heeft gehad en een mooie jaarwisseling!

Onze eerste dare staat nog even in het teken van kerst.....de opdracht is scrap je leukste, mooiste, grappigste kerstfoto van 2014 ( maar heb jij een leukere of mooiere foto uit een ander jaar is dat helemaal geen probleem hoor!)


Hieronder de uitwerkingen van onze gastdesigner en de DD teamleden

gastdesigner Johanna




































En natuurlijk valt er deze maand ook weer een RAK te winnen of een maandje meedraaien als gastdesigner. Wat moet je daarvoor doen......Je kan tot 4 febr '15 een berichtje op ons blog plaatsen met daarin een link naar jou layout .


Heel veel succes en vooral veel plezier met deze Dare!



\

7 comments:

Laura said...

hallo dames de beste wensen voor het nieuwe jaar. wat een uitdaging ik heb nog geen eens foto's denk ik van deze kerst maar heb dus wel een andere foto in gedachten. ik beloof niks maar ga mijn best doen.

Groetjes Laura

Monique Helfrich said...

Altijd fijn, zo'n frisse start! En met deze mooie RAK ruik ik gewoon het voorjaar al :)

Margot said...

Mooie inspiratie meiden! Voor jullie ook de beste wensen!

Scrapping with thamar said...

Hoi hoi
Bij deze wil ik jullie ook een geweldig nieuwjaar toewensen.
en wat een mooie eerste post is er weer geplaatst. Stuk voor stuk mooi lo.

Scrapping with thamar said...

Hoi hoi
Bij deze wil ik jullie ook een geweldig nieuwjaar toewensen.
en wat een mooie eerste post is er weer geplaatst. Stuk voor stuk mooi lo.

Unknown said...

Dit is mijn inzending voor deze uitdaging; helemaal niet 'kersterig' maar wel het hoogtepunt van onze kerst van 2014.
http://beetjevandit.blogspot.nl/2015/01/senn-en-luuk.html

marlies said...

Hierbij de link naar mijn blog. gewoon een foto gebruikt die gemaakt is tijdens de kerst 2014
http://mijnnieuweplekje.blogspot.nl/2015/01/kerst-2014.html